Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

söndag 6 februari 2011

Vill du vinna...


Nu har du chans att vinna en mugg med Theo och Pluto som motiv OCH...

en signerad bok: Theos Pompeji. Om du vill vara med vid utlottningen av boken och muggen, är allt du behöver göra att skriva en recension om någon av Theo och Ramona-böckerna och skicka till forlag@roslagstext.se eller lägga in i "kommentarer" på Kimselius blogg eller på Theo och Ramona sidan.

Om din recension vinner får du alltså både en mugg och en signerad bok.

Skicka in ditt bidrag före den 25 februari 2011.

Vinnaren meddelas här på bloggen den 1 mars 2011.

Ser fram emot alla era omdömen om mina böcker. Och du... du får lov att skicka in recensioner på flera av böckerna, vilket då ger dig större chans att vinna.

Lycka till!

Kramisar Kim

2 kommentarer:

  1. Ja, vad ska jag säga, inte riktigt min musiksmak på låtarna, men jag hade en tioårig liten tjej med i sällskapet och hon sa att det var rätt låt, så då tror jag också det!

    Jag ska se om jag hinner vara med och tävla, jag har haft lite hektiskt de senaste dagarna med att jobba med bland annat värlsdmötet i Kuala Lumpur som jag åker på. Men vi får se... ha det bäst och en stor kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Eva
    Jag höll på Jenny Silver. Kul om du är med och tävlar. Du har ju redan skrivit ett omdöme om någon av böckerna, hämta fram det och skicka in! Skrattar lite när jag ser att du stavar fel på exakt samma sätt som jag gör på "världs"... Har varit tvungen att lägga in en autokorrigering på det ordet eftersom jag skriver massor av andra världskriget just nu. Det är svårt att hålla reda på de bokstäverna... Önskar jag kunde följa med dig på världsmötet i Kuala Lumpur! Kramar från Kim

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!