Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

fredag 25 mars 2011

Manual för digitalisering

Utvecklingen rusar framåt, ibland önskar jag att det fanns en manual för digitaliseringen, för sociala medier, ja för det mesta här i livet.

Nu finns det så mycket olika teknik, mobiltelefoner, Ipad, läsplattor etc.

Men det var inte alltid så lätt förr i tiden heller, även då behövdes manualer, även om de kanske inte alltid var till så stor nytta ändå.

Se filmen, så förstår du precis vad jag menar:



Den här filmen kan jag se precis hur många gånger som helst, den är bara SÅ BRA! Eller vad säger du?

Kanske var det inte alltid bättre förr...

Kramisar Kim

Kommentera gärna mitt inlägg/berätta vad du tycker om det du just har läst.

2 kommentarer:

  1. Kära Kim! I love you! Ingen dag blir tråkig med dig!!! :D

    SvaraRadera
  2. Hej Jonna
    Tack! Kul att du gillade detta lika mycket som jag. Många kramar Kim :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!