Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

måndag 5 mars 2012

Tävling!

Nu har Butik Citronodlingen tävling och man kan vinna 1 kg sicilianska mandelkakor!

"Det var länge sedan vi hade någon tävling, så nu är det dags för en ny tycker vi.
Nu har du chansen att vinna 1 kg sicilianska mandelkakor från Butik Citronodlingen!
För att ha chans att vinna ska du göra så här:
(för varje utfört moment får man 1 lott till dragningen).
Blogga om tävlingen och länka till butiken och vår blogg
Gilla oss på facebook
Dela det här blogginlägget på facebook
När du är färdig lämnar du en kommentar där du skriver vilka av ovanstående du har gjort.
Tävlingen pågår till och med söndagen den 11 mars 2012
Lycka till!"
 
Som du vet har jag tidigare berättat om de fina varor som jag fick som present ifrån Helena på Citronodlingen. Läs mer här. Sedan dess handlar jag regelbundet varor ifrån Citronodlingen, både för eget bruk och för att kunna ge bort i present till mina vänner. Alltid lika uppskattade presenter!

Ta nu chansen att vinna de här goda mandelkakorna!

Kramisar Kim


Jag skulle bli mycket glad om du berättar vad du tycker om det du just har läst. Kika in på min hemsida www.kimselius.se om du vill veta mer om mig och mina böcker.

3 kommentarer:

  1. Jamen om man inte har Facebook då? Själv så är jag en av de få i klassen som inte har det, men å andra sidan så är jag väldigt anti-facebook, så jag klarar mig. :P

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag är gärna med!
    Jag gillar på fb. Har ingen blogg,så det blev väl en lott?
    Delade inlägget som var på fb :)!

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  3. Hej Iktoro
    Man får en lott för varje sak man gör enligt ovan.
    Kram Kim

    Hej Camilla
    Det stämmer att det blir en lott. Lycka till!
    Kram Kim

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!