Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

fredag 20 april 2012

Pusha, en ny sida för dig att marknadsföra din blogg på

Det finns många platser där du kan visa upp din blogg och dina blogginlägg. En av de senaste som jag har hittat är PUSHA.

Här kan du lägga en länk till ditt blogginlägg och få fler träffar på det. Du kan också kika runt bland andra bloggar och pusha dem.

Vill du läsa mer om Pusha kan du göra det här.

Det gäller att synas om du vill få fler bloggbesökare!

Kramisar Kim



Jag skulle bli mycket glad om du berättar vad du tycker om det du just har läst. Kika in på min hemsida www.kimselius.se om du vill veta mer om mig och mina böcker.

3 kommentarer:

  1. Tack Kimsan:). Ska kolla genast!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Kan inte sluta förundras över alla möjligheter och det enorma behov så många av oss har av att "synas". Det känns väldigt tidstypiskt. Hoppas att vi inte glömmer att "se" de som är fysiskt omkring oss också. :) Kram.

    SvaraRadera
  3. Hej Maria
    Delar gärna med mig, det vet du!
    Kram Kim

    Hej Ingrid
    Ja, det gäller att hänga med på nätet! Tror att många faktiskt glömmer att se allt det vi har omkring oss. Tur att jag fortfarande kan njuta av det "vanliga" livet och inte bara lever i fantasins värld dygnet runt.
    Kram Kim

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!