Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

torsdag 23 augusti 2012

Videofilm från min Mexikoresa i mayafolkets underbara land

Nu har du möjlighet att ta del av min resa i Mexiko genom några små filmsnuttar som jag tog på min resa. Här får du följa med till Chichén Itzá, se cenoten, pyramider, tempelbaser, gå i gångarna nere under palatset i Palenque, följa med upp till pyramidernas topp och blicka ut över omgivningarna. Du får även se hur det ser ut i mayastaden Becan och Uxmal. Fler filmer kommer!



Det skulle vara roligt att få höra vad du tyckte om filmen!

Kramisar Kim


Vinn en signerad bok (Välj fritt bland mina utkomna böcker.) Läs mer om Mayafolkets Hemlighet.

Jag skulle bli mycket glad om du berättar vad du tycker om det du just har läst. Kika in på min hemsida www.kimselius.se om du vill veta mer om mig och mina böcker. Här kan du köpa mina böcker.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att vi får ta del av dessa filmsnuttar. Gillas. Kram

    SvaraRadera
  2. Din röst är perfekt för berättande. Du har så många nyanser i din melodi. Filmen var fin jag förstår att du inspireras på dina resor. Kram :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!