Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

måndag 7 januari 2013

Får jag presentera Livskrafter...

I sociala medier får man lätt nya vänner, det finns många intressanta bloggar att följa. Bloggar som ger inspiration, livskraft, glädje, tar dig med runt om vår jord. Ja i bloggvärlden finns det mesta.

Idag vill jag presentera en av alla de bloggar jag följer, det är Livskrafter av Emma Karlsson.

Det här är en blogg som andas glädje, som alltid gör mig glad när jag läser inläggen.

Utdrag ur bloggen:
Glider fram genom Sverige i ett strålande solsken. Skön musik ljuder ur bildradion. Efter att ha spenderat en skönt härlig nyårshelg i dalarna styr jag åter kosan mot västkusten. Eller bästkusten som det också heter.
Kan bara konstatera att Sverige är fantastiskt och att 2013 är året med stort Å. Känns lång väg att spännande mål kommer att uppnås under det kommande året.

Kika in på Emmas blogg Livskrafter och se om även du blir glad över att läsa hennes blogg.

Kramisar Kim

Vad roligt att du läser min blogg. Välkommen tillbaka!

"Vill bara säga, att jag alltså är imponerad av, inte bara dina berättelser som sådana, utan även av ditt mycket flödande och spänstiga språk!" Carsten Palmer Schale
 
Läs mer om Mysrys

Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

Tycker du att mina böcker låter intressanta finns de att köpa här

2 kommentarer:

  1. Men tack från hjärtat kära du. Så glad jag blir att du tycker om min blogg och hittar inspiration. Värmer extra att det är just DU
    Stora kramar och tack igen
    Emma

    SvaraRadera
  2. Hej Emma
    Jo, jag tycker väldigt mycket om din blogg! Tack för all glädje och inspiration du sprider till dina medmänniskor! :-)
    Kram Kim

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!