Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

fredag 25 oktober 2013

Nu är det dags för signering i Sölvesborg och Lund

Nu börjar höstens signeringar på allvar. I helgen har du möjlighet att träffa mig både på fredag i Sölvesborg och på lördag i Lund.

25 oktober 15.00-17.00
signerar jag mina böcker hos 
Zimmerdahls Bokhandel.


26 oktober 11.00-14.00
signerar jag mina böcker hos 
Akademibokhandeln Nova i Lund

Kom gärna och hälsa på mig. Tycker alltid det är roligt att få möta mina läsare och fans!

Årets nyheter är:


Persiens Pärla











Månstenen

Vinn boken Månstenen.








 Spöket på Stora Mossen
Back to Pompeii (Debutboken Tillbaka till Pompeji som nu utkommit på engelska)








Kramisar Kim


Vad roligt att du läser min blogg. Kommentera gärna vad du tycker om det här blogginlägget. 
Välkommen tillbaka!

Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

Om du vill köpa Kim M. Kimselius böcker hittar du dem här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!