Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

lördag 9 november 2013

"Otäckt spännande" Bränd av Lee Child

Bränd av Lee Child var en otäckt spännande bok. Detta är tredje boken i serien om Jack Reacher, superhjälten som klarar allt... Ja egentligen är han inte någon superhjälte, bara en helt vanlig person som är uppväxt på armébaser runt om i världen och har armén i blodet. Det har präglat Jack Reacher.

När han nu träffar på Hook Hobie rör Jack Reacher verkligen om i ett riktigt getingbo, utan att vara medveten om det. Hook Hobie bär på en hemlighet som han har dolt i över trettio år, och inte tänker låta någon avslöja. Inte ens Jack Reacher.

Det här var en mycket annorlunda bok av Lee Child. Jag tyckte väldigt mycket om den. Som du vet tycker jag om alla Lee Childs böcker, men den här var speciell. Det är en bok jag varmt rekommenderar dig om du gillar spänning från första sidan, samt vill lösa mysterium och hemligheter.

Självklart hittar du boken i din bokhandeln. Den finns också på Adlibris och Bokus och i övriga nätbutiker. 


Kramisar Kim

Vad roligt att du läser min blogg. Kommentera gärna vad du tycker om det här blogginlägget. 
Välkommen tillbaka!

Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

Om du vill köpa Kim M. Kimselius böcker hittar du dem här

2 kommentarer:

  1. Gillar också dessa böcker, lyssnar helst. Bra bilbok! Lite krångligt med var i serien de är, känner inte igen denna men du skriver att det är nummer tre... Skrev ett inlägg om honom på min blogg i somras om du är intresserad :)

    SvaraRadera
  2. Hej Astrid
    Ja, jag lyssnar bara på hans böcker. Mycket bra inläsare. Har böckerna i min mobil, på så sätt kan jag lyssna var jag än är ;-)
    Han hoppar i tiden i sina böcker, därför är det inte så viktigt att läsa dem i den ordning de har kommit ut.
    Ska kika in på din blogg! Intressant!
    Kram Kim

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!