Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

onsdag 22 oktober 2014

Här hittar du Kim M Kimselius alla signeringar under hösten 2014

Här hittar du alla mina signeringstider under hösten 2014


25 oktober 11.00-13.00 signerar Kim sina böcker hos Akademibokhandeln Halmstad

31 oktober 12.00-15.00 signerar Kim sina böcker hos Lundins Bokhandel i Karlshamn

8 november 11.00-14.00 signerar Kim sina böcker hos Akademibokhandeln i Karlskrona

22 november 11.00-14.00 signerar Kim sina böcker hos Akademibokhandeln i Landskrona

28 november 11.00-15.00 signerar Kim sina böcker hos Akademibokhandeln Gleerups i Lund

29 november 11.00-14.00 signerar Kim sina böcker hos Akdemibokhandeln i Helsingborg City

6 december 11.00-14.00 signerar Kim sina böcker hos Akademibokhandeln Jägersro center/Malmö

7 december 11.00-14.00 signerar Kim sina böcker hos Akademibokhandeln Nova Lund

11 december 11.00-15.00 signerar Kim sina böcker hos Akademibokhandeln Gleerups i Lund

12 december 16.00-18.00 signerar Kim sina böcker hos Akademibokhandeln Nova Lund

13 december 11.00-14.00 signerar Kim sina böcker hos Akademibokhandeln Burlöv i Arlöv/Malmö

14 december 14-16 signerar Kim sina böcker hos Akademibokhandeln Killbergs i Löddeköpinge

Årets nya böcker är:
Skräckresan med Titanic som har fått många fina recensioner. Boken sålde snabbt slut på Bokmässan i Göteborg.

Även Anastasias öde har fått oerhört fina recensioner. Härligt att få så många fina recensioner på båda mina historiska äventyrsböcker.

Även deckaren Rädda min lillebror är populär och har fått mycket fina recensioner.

Ja, nu vet du vad du kan vänta dig att hitta i butikerna. Vet att Akademibokhandeln Gleerups har samtliga mina titlar i butiken, något som även vissa av de andra butikerna också har. Kom in och hälsa på!

Hjärtligt välkommen!


Kramisar Kim
Vad roligt att du läser min blogg. Kommentera gärna vad du tycker om det här blogginlägget. Mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

Om du vill köpa Kim M. Kimselius böcker hittar du dem här


Jag med några av mina 30 böcker. Foto Bertil Knoester.

2 kommentarer:

  1. Vilken energi du har, Kim! Jag följer dig på avstånd via alla möjliga sociala medier, och du inspirerar med din energi och glädje över det du håller på med. Du lever visst ditt liv?

    SvaraRadera
  2. Hej Maria
    Tack för de orden! Ja, jag lever det liv jag alltid har drömt om att få göra, underbar make, härliga hundar, fin familj och få skriva och inspirera andra att älska orden lika mycket som jag gör. Det är helt underbart!
    Ha en fin helg!
    Kram Kim

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!