Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

onsdag 10 maj 2017

Din bok är definitivt en av de allra bästa

Din bok är definitivt en av de allra bästa
En fin recension av Att hitta glädje i skrivandet.

Efter att jag lagt ut en recension av boken, med kommentaren "Bästa jag läst på länge", fick jag den här kommentaren om Att hitta glädje i skrivandet.

"Jag håller med om att boken "Att hitta glädje i skrivandet" är riktigt bra. Själv kan jag allt om att skriva facklitteratur men började skriva skönlitteratur för några år sedan och bestämde mig då för att utvecklas inom området. Jag har gått massor med utbildningar, både fysiska och digitala sedan hösten 2015, och läst enormt mycket böcker i ämnet. Din bok, Kim, är definitivt en av de allra bästa.
Styrkan i din bok är dessutom att du så frikostigt delar med dig av dina konkreta tips." Monica Ivesköld

Blir så glad när jag får positiva kommentarer om mina handböcker i skrivandet. Den här boken har jag lagt ned mycket arbete på, jag ville den skulle vara perfekt. Därför betyder positiva kommentarer mycket för mig.

Tack snälla Monica för dina fina ord!

Kramisar Kim
Författare, Skrivkurslärare och Föreläsare


Copyright Kim M. Kimselius

Läs även Författarbloggen Kim M Kimselius.

Kimselius skrivtips eller Författartips hittar du skrivtips, skrivtävlingar och skrivarkurser.

Kanske vill du gå en skrivarkurs sommaren 2017 för mig, Kim M Kimselius?

Du kanske vill gå en skrivarkurs på distans?

Vad roligt att du läser min blogg. Blev du inspirerad av det här inlägget? Lämna gärna en kommentar och berätta längre ned i det här inlägget. Klicka på Skicka en kommentar eller Inga kommentarer, för att skriva och berätta vad du tyckte. Eller mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!


Du kan läsa mer om mig och mina böcker på www.kimselius.se.  


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!