Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

söndag 29 oktober 2017

Ett måste för alla kreativa själar 10 tips för att leva på din kreativitet

Ett måste för alla kreativa själar
10 tips för att leva på din kreativitet

Blir jätteglad för den här kommentaren. Tack snälla Ulla för alla dina fina ord!


Den här boken är nästan ett måste för alla kreativa själar där ute som har en dröm eller tanke på att kunna leva på sin hobby. Kim, Kristina och Lennart är tre begåvade och generösa människor som bjuder på en massa bra tips på ett roligt och engagerat sätt som lätt omvandlas till vilken kreativitet man än vill satsa på. 
Köp den!
Ulla Adamsson på
Boktipset


Har du också läst 10 tips för att leva på din kreativitet, eller någon annan av mina böcker? Skriv gärna och berätta vad du tyckte om boken!

Kramisar Kim
Författare, Skrivkurslärare och Föreläsare

Copyright Kim M. Kimselius


Kanske vill du gå en skrivarkurs sommaren 2018 för mig, Kim M Kimselius?

Du kanske vill gå en skrivarkurs på distans?


Vad roligt att du läser min blogg.  Lämna gärna en kommentar längre ned i det här inlägget.  Eller mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

Du kan läsa mer om mig och mina böcker på www.kimselius.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!